حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام در دسترس نباش با بالاترین کیفیت

      <a href=دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام در دسترس نباش" src="http://dl.pop-music.ir/images/1394/Dey/Alireza-Roozegar-Dar-Dastras-Nabash.jpg" width=400 height=400>

      دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام در دسترس نباش با بالاترین کیفیت

      ترانه : محمد اسلامی , آهنگساز : علیرضا روزگار , تنظیم : مجید یحیایی

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام در دسترس نباش :

      در دسترس نباش دلتنگ شیم یکم
      من عاشقه توام حتی اگه نگم
      بیا یکی دو روز بازم مثه قدیم جدا بشیم ولی دل به کسی ندیم
      من قهر میکنم تو گل برام بیار دلگیر میشمو تو از دلم درار
      وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کناره من
      پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم
      پیر شدیم آره زمین گیر شدیم
      دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام در دسترس نباش

      ♫♫♫♫♫♫

      مثه گذشته ها بیا یکی دو بار با دلهره بریم بازم سر قرار
      رو نیمکتایه پارک پیشه درخت کاج اول جدا شدن یا حتی ازدواج
      من قهر میکنم تو گل برام بیار
      دلگیر میشمو تو از دلم درار
      وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کنار من
      پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم
      پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

      آموزش دانلود

      برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

      دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

      دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام در دسترس نباش

      دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

      دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام در دسترس نباش

      اسلاید شو