حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      Morteza%20Pahaei%20 %20Ghalbam%20Roo%20Tekrare دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام قلبم رو تکراره

      دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام قلبم رو تکراره با بالاترین کیفیت

      ترانه : مهرزاد امیرخوانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی ، تنظیم : سعید زمانی

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام قلبم رو تکراره :

      قلبم رو تکراره
      همیشه دوست داره

      ♫♫♫♫♫♫

      دست ِ من نیست هر روز میگم دوست دارم
      مثل ِ هر روزه امروز میگم دوست دارم
      با تو دلم خوشه هرچی میخواد بشه
      یه نفر عشقتو همیشه یادشـــه

      قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
      حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
      بی قراره
      داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
      منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
      خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
      داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
      گوش کن به قلبت
      داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
      منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام قلبم رو تکراره

      ♫♫♫♫♫♫

      دست من نیست هر بار میگم دوست دارم
      این همه با اصرار میگم دوست دارم
      حال ِ دلم بده دلمو پس نده
      میدونم خودم چی سرم اومده

      قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
      حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره
      بی قراره

      ♫♫♫♫♫♫
      داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
      منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه
      خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا
      داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه
      گوش کن به قلبت
      داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه
      منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه

      MP3 – 320

      Morteza Pahaei – Ghalbam Roo Tekrare

      MP3 – 128

      Morteza Pahaei – Ghalbam Roo Tekrare

      اسلاید شو