حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

    • دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

      دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

    • دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

      دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

    • دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

      دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

    • دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

      دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

    • دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

      دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

    • دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

      دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

    • دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

      دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

    • دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

      دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

       

       Shahab%20Akbari%20 %20Ashkaye%20Man دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری با نام اشکای من

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب اکبری با نام اشکای من با بالا ترین کیفیت
      ترانه : حدیث دهقان ، آهنگ و تنظیم : شهاب اکبری

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید شهاب اکبری با نام اشکای من :

      بی خودی قهر می کنم با دلی که بی تابته

      گاهی میرم تو خودم ازم بپرسی چته

      پیشم نمی مونی اگه بهونه دستت ندم

      واسه همینم خودم و باز به مریضی زدم

      اشکای من سیل میشه می ریزه رو لباسم

      تموم سعیم اینه دلت بسوزه واسم

      دوست ندارم رابطمون یک ذره کم رنگ شه

      بهتره پیشت نباشم یه ذره دلت تنگ شه

      ♫♫♫♫♫♫

      دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری با نام اشکای من

      ♫♫♫♫♫♫

      صدات که می کنم می خوام بشنوم میگی جونم

      می خوام که مطمئن بشم هنوز برات همونم

      یه جور می گیری دستمو هوا که سرد میشه

      دلم می خواد کنار تو برف بیاد همیشه

      اشکای من سیل میشه می ریزه رو لباسم

      تموم سعیم اینه دلت بسوزه واسم

      دوست ندارم رابطمون یک ذره کم رنگ شه

      بهتره پیشت نباشم یه ذره دلت تنگ شه

      MP3 – 320

      Shahab Akbari – Ashkaye Man

      MP3 – 128

      Shahab Akbari – Ashkaye Man

      اسلاید شو