حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      http://dl.songsara.net/dlmusic/Pictures/Behnam%20Safavi%20-%20Ehsase%20Ajib.jpg

       

      بهنام صفوی آهنگی با نام  احساس عجیب با آهنگسازی و خوانندگی خود منتشر نموده است. این قطعه برای تیتراژ جُنگ تلویزیونی ” صبحی دیگر” که هر روز صبح از شبکه ۷ سیما (شبکه آموزش) پخش می شود، تولید شده است. ترانه ی احساس عجیب را سید محمد کاظمی سروده و سیاوش صدری»نیز تنظیمش را انجام داده است.بهنام صفوی در حال حاضر مشغول برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور هستم. 

      .

      دانلود با کیفیت MP3/128

      Behnam Safavi – Ehsase Ajib

      .

      متن ترانه آهنگ احساس عجیب :

      یه احساس عجیب دیگه می خوام
      همونی رو که قلبم میگه می خوام
      یه صبح دیگه و یه حال تازه
      یه رویایی که آرامش بسازه

      یه احساس عجیب دیگه می خوام
      که پیدا شه میون اشک چشمام
      دلم می خواد روی ابرا بشینم
      تا دنیا رو از این بهتر ببینم

      خدایا قلب من پیش تو گیره
      کنار تو همه چی بی نظیره
      می تونم غصه رو از هم بپاشم
      می تونم عاشق خورشید باشم

      کنار تو همه چی خوب میشه
      می تونم عاشقت باشم همیشه
      دلم قرصه به خورشید و به ماهت
      دلم قرصه به گرمای نگاهت

      خدایا قلب من پیش تو گیره
      کنار تو همه چی بی نظیره
      می تونم غصه رو از هم بپاشم
      می تونم عاشق خورشید باشم

      اسلاید شو